دانلود اسکریپت تیکت پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQs

بازدید: 35
دیدگاه: 0
نویسنده: s1i2n3a4
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

Z Desk-Support Tickets System with FAQs یک اسکریپت تیکت پشتیبانی و سوالات متداول و پایگاه دانش که بسیار پیشرفته و مدرن است. Z Desk یک سیستم تیکت پشتیبانی جامع و کامل بر اساس پایگاه دانش و سوالات متداول است. و این سیستم را برای حل مشکلات و پشتیبانی از مشتریان و کاربران طراحی کردن. این اسکریپت شامل ویژگی هایی مانند: چت پشتیبانی زنده، چت زنده، ارسال مقاله و مدیریت سوالات متداول است. این سیستم امکان ایجاد دپارتمان ها و نقش های کاربری متعدد را فراهم می کند که متناسب با نیازهای خاص شما طراحی کردن. این اسکریپت متفرقه و خدماتی امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود اسکریپت تیکت پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQsدانلود اسکریپت تیکت پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQs

قابلیت های تیکت پشتیبانی Z Desk-Support Tickets System with FAQs

ویژگی های کلیدی :

  • پشتیبانی از چندین زبان و RTL
  • طراحی کاملا واکنشگرا
  • طراحی و دیزاین بسیار مدرن
  • سئو شده و بهینه سازی شده
  • نصب و سفارشی سازی آسان
  • کدنویسی بهینه و استاندارد
  • عدم نیاز به دانش برنامه نویسی
  • سارگاز با گوشی
  • 2FA (از طریق ایمیل)
  • ایمیل به تیکت (Email Piping)
  • ایجاد چندین دپارتمان
  • تخصیص چندین کاربر به دپارتمان ها
  • مجهز به ارسال تیکت به صورت مهمان
  • چت زنده برای کاربران ثبت نام شده
  • تولید گزارشات به صورت pdf
  • اعلان برای ایمیل و وبسایت
  • مجهز به پایگاه دانش و سوالات متداول
  • رای دادن مفید و نامفید
  • مدیریت سوالات متداول
  • ماژول اعلانات
  • نقش های کاربر نامحدود
  • اعضای کادر نامحدود
  • پاسخ های آماده شده با جایگزین ها
  • فیلدهای سفارشی (بخش ایجاد تیکت)
  • تعیین تیکت به عوامل، تغییر دپارتمان تیکت، تغییر اولویت تیکت، تغییر دپارتمان چت
  • گزینه نمایش همه تیکت ها یا فقط تخصیص داده شده (براساس نقش ها)
  • چندین رنگ برای صفحات عمومی
  • امکان ورود و ثبت نام کاربر جدید
  • ورود با نام کاربری و نشانی ایمیل
  • ورود از طریق شبکه های اجتماعی (فیسبوک، گوگل، توییتر و VK)
  • گوگل reCaptcha
  • محافظت در برابر حملات XSS، تزریق SQL و CSRF
  • تطبیق منطقه زمانی با توجه به تنظیمات هر کاربر
  • افزودن کاربر از پنل مدیریت
  • ویرایش کاربر، تنظیمات پروفایل کاربر
  • لیست کاربران و جستجو با فیلترهای مختلف
  • فرمت تاریخ و زمان
  • تنظیم قدرت رمز عبور
  • سیستم دعوت کاربران
  • تایید ایمیل برای ثبت نام
  • ارسال ایمیل به کاربران ثبت نام شده
  • قالب های ایمیل
  • گزینه هایی برای بکاپ گیری
  • پنجره پیام برای موافقت کوکی
  • مدیریت نشست های فعال
  • گزینه یادآوری من
  • بازنشانی رمز عبور
  • حالت تعمیر و نگهداری
  • صفحات سفارشی، مدیریت صفحات
  • پشتیبانی از SMTP
  • ارسال ایمیل آزمایشی
  • پشتیبانی از گوگل آنالیتیکس
  • مبتنی بر CodeIgniter و Ajax
  • طراحی صفحات با Bootstrap 5 (وب سایت اصلی)
  • دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی برای مقالات
  • تجزیه و تحلیل داده ها به صورت گرافیکی در داشبورد پنل مدیریت
  • نمایش محتوای داخل وبسایت فقط برای کاربران ثبت نام کرده (مقالات، سوالات متداول)
  • تاریخچه تیکت، بازخورد تیکت، یادداشت های تیکت با پیوست های فایل، وظایف تیکت، بستن خودکار تیکت ها
  • و…
مدیریت ماژول های قابل تنظیم :

اگر فقط نیاز به قابلیت های تیکت پشتیبانی و چت زنده دارید، می توانید به راحتی ماژول های پایگاه دانش، سوالات متداول و اعلان ها و… را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید

پشتیبانی از چندین زبان :

این بدان معنی است که می توانید با تغییر فایل های زبان، ترجمه های خود را سفارشی یا اضافه کنید. همچنین می توانید ترجمه های زبان مورد علاقه خود را اضافه کنید، اما محتوای پست (به عنوان مثال، مقاله ها و …) برای چندین زبان پشتیبانی نمی شود

قابل استفاده برای نویسندگان :

Z Desk همچنین برای نویسندگان مفید است که از خریداران خود می خواهند قبل از ایجاد تیکت پشتیبانی و چت زنده، کدهای خرید را تایید کنند و تاریخ انقضای پشتیبانی را بررسی کنند. این گزینه را می توان به راحتی در تنظیمات فعال یا غیرفعال کرد

امکان ایمیل به تیکت :

ویژگی Email to Ticket، همچنین به عنوان Email Piping شناخته می شود، به کاربران این امکان را می دهد تا ایمیل های دریافتی را به صورت یکپارچه به تیکت های پشتیبانی تبدیل کنند. این قابلیت ایجاد تیکت های جدید را بر اساس ایمیل های دریافتی امکان پذیر می کند و ارسال پاسخ ها را مستقیما در سیستم آسان می کند و به طور موثر پاسخ ها را به موضوعات ایمیل موجود مرتبط می کند. در واقع، این ویژگی پلی بین ارتباطات ایمیلی شما و مدیریت تیکت را برقرار می کند. و رویکردی کارآمد و یکپارچه برای رسیدگی به درخواست های مشتری و درخواست های پشتیبانی ارائه می دهد. برای استفاده از این ویژگی، نیاز به نصب حداقل PHP 8.1 بر روی سرور شما است.

گالری تصاویر
سیستم مورد نیاز

Server Requirements

  • Linux Hosting
  • PHP Version 7.2
  • MySQL Database
  • Internet Connection

Extensions

  • mod_rewrite
  • mbstring
  • GD Library
  • cURL
  • DOM
  • Mail and SMTP
  • Email with IMAP Support
  • IMAP Module/Library
  • ZipArchive
  • DOM Extension
اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2021
  • ورژن : 2.3
  • نیاز به اینترنت: دارد
  • فرمت : Zip
  • حجم فایل : MB 33 | مگابایت
  • پسورد: www.persianone.ir
باکس دانلود

آخرین نسخه نال شده | The latest version has been nulled

دانلود نسخه Z Desk-Support Tickets System with FAQs V 2.3


آخرین نسخه اورجینال | The latest original version

 


آخرین نسخه نامشخص (اورجینال یا نال شده) | Uncertain latest version (original or nulled)

 

پسورد: www.persianone.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.persianone.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
کانال تلگرامصفحه اینستاگرام