دانلود اسکریپت تیکت پشتیبانی HelpDesk-Online Ticketing System with Website-ticket support and management
HelpDesk-Online Ticketing System with Website-ticket support and management یک اسکریپت تیکت پشتیبانی و سوالات متداول و پایگاه دانش قدرتمند و حرفه ای است. که می تواند داده های عظیم را مدیریت کند این یک برنامه تک صفحه ای است که با Laravel، Vue.js و InertiaJS ساخته شده است. این اسکریپت شامل ویژگی هایی مانند: چت پشتیبانی زنده، چت زنده، ارسال مقاله و مدیریت سوالات متداول است. شما به وبسایت دیگری نیاز ندارید زیرا HelpDesk دارای صفحات و امکانات زیادی است. که از پست وبلاگ، سوالات متداول، خدمات، خط مشی و شرایط، پایگاه دانش و… پشتیبانی می کند. این اسکریپت متفرقه و خدماتی امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.
دانلود اسکریپت تیکت پشتیبانی HelpDesk-Online Ticketing System with Website-ticket support and management
قابلیت های تیکت پشتیبانی HelpDesk-Online Ticketing System with Website-ticket support and management
ویژگی های کلیدی :
- طراحی کاملا واکنشگرا
- طراحی و دیزاین بسیار مدرن
- سئو شده و بهینه سازی شده
- نصب و سفارشی سازی آسان
- کدنویسی بهینه و استاندارد
- عدم نیاز به دانش برنامه نویسی
- سارگاز با گوشی
- ارسال پوش نوتیفیکیشن
- پشتیبانی از چت زنده
- مدیریت مخاطبین و سازمان ها
- مجهز به ماژول یادداشت
- مدیریت مشتری و کاربران
- مجهز به پایگاه دانش و سوالات متداول
- تخصیص چندین کاربر به دپارتمان ها
- نقش های کاربر نامحدود
- اعضای کادر نامحدود
- امکان ورود و ثبت نام کاربر جدید
- ورود با نام کاربری و نشانی ایمیل
- ایمیل به تیکت (Email Piping)
- و…
تیکت :
برای همه مشتری ها تیکت ظاهر خواهد شد. شما قادر به ایجاد و یا حذف یک تیکت از آن بخش هستید. و در تیکت امکان گزینه هایی مانند فیلتر های مختلف و اولویت وضعیت کاربر اختصاص داده شده است
تنظیمات :
تنظیمات این بخش که در آن شما قادر خواهی بود به راه اندازی تمام توابع که در دسترس هستند که برای دیگر نقش کاربر است. مدیر وبسایت قادر به راه اندازی تنظیمات جهانی، دسته، وضعیت, اولویت های، بخش, نوع، زبان, ایمیل، قالب ایمیل، ایمیل (SMTP) و فروشنده تنظیمات و… است
چت :
از این بخش می توانید با بازدیدکنندگان وب سایت چت کنید. هر بازدیدکننده جدیدی که از نماد چت پایین سمت راست درخواست میکند، پیامهای بازدیدکننده را از اینجا دریافت خواهید کرد
پرسشهای متداول :
پرسشهای متداول ویژگیای است که در آن سؤالات و پاسخهای زیادی را که مشتری ممکن است داشته باشد تعریف میکند. در داشبورد میتوانید این سؤال و پاسخها را به راحتی تنظیم کنید
بلاگ :
شما می توانید پست های وبلاگ خود را در اینجا مدیریت کنید که در سایت front/public شما ظاهر می شود
Server Requirements
- PHP 7.4
- MySQL 5.7
- سال انتشار : 2022
- ورژن : 3.8.4
- نیاز به اینترنت: دارد
- فرمت : Zip
- حجم فایل : MB 31 | مگابایت
- پسورد: www.persianone.ir
آخرین نسخه نال شده | The latest version has been nulled
دانلود نسخه HelpDesk-Online Ticketing System with Website-ticket support and management V 3.8.4
آخرین نسخه اورجینال | The latest original version
آخرین نسخه نامشخص (اورجینال یا نال شده) | Uncertain latest version (original or nulled)
برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.persianone.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.