دانلود اسکریپت مدیریت کارمندان HRMGo SaaS

بازدید: 235
دیدگاه: 0
نویسنده: s1i2n3a4
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲
29 تیر 1403 در 0:12 ق.ظ

HRMGo SaaS یکی از ماهرترین و کاملترین اسکریپت هاست و دارای ابزارهایی هست برای مدیریت کارمندان و مدیریت پروژه. بدون شک یک کارمند با ارزش ترین دارایی هر سازمانی است. این ابزار با کمک به شما در مدیریت موثر کارمندان،بهبود کارایی را تسهیل می کند. استفاده از این ابزار برای سازمان هایی با اندازه های مختلف آسان و راحت است. با یک نسخه SaaS، برنامه هایی را با استفاده از ورود به سیستم Super Admin ایجاد کنید.

دانلود اسکریپت مدیریت کارمندان HRMGo SaaS

دانلود اسکریپت مدیریت کارمندان HRMGo SaaS

قابلیت های مدیریت کارمندان HRMGo SaaS

ویژگی های کلیدی :
  • یک داشبورد کارآمد برای دریافت نمای کلی از جنبه های مهم تجاری
  • روشی موثر برای ایجاد فیش حقوقی و محاسبه اجزای حقوق
  • این ابزار به شما اجازه می دهد تا داده های یک کارمند را حفظ کنید
  • از دیدگاه مدیریتی برگها، حضور و غیاب و برگه زمانی سهولت ارائه می دهد
  • یکی از ماهرترین روش های مدیریت رویدادها و جلسات
  • سهولت در محاسبه و مدیریت مالی در رابطه با فعالیت های تجاری را تسهیل می کند
  • تنظیمات ثابت جامع به شما این امکان را می دهد که پارامترهای این ابزارها را بر اساس نیاز سازمان خود سفارشی کنید
  • مدیریت استخدام – پست شغلی، درخواست شغل، زمان‌بندی مصاحبه، سوالات مصاحبه سفارشی، پذیرش شغل، لینک منحصر به فرد برای درخواست شغل
  • به شما امکان می‌دهد کارمندان/کاربرانی را با مجوزهای محدود اختصاص دهید
  • کوکی GDPR اضافه شد تا بازدید بعدی را آسان‌تر و مفیدتر کند
  • پیش نمایش تصویر آپلود شده
  • ماژول قرارداد برای امضای دیجیتال
  • قالب های ایمیل
  • Google Calendar for Zoom Meeting، Task Module
  • یکپارچه سازی فضای ذخیره سازی ابری مانند Local، AWS و Wasabi
  • بر اساس نامه پیشنهاد، نامه پیوستن، گواهی تجربه و NOC ساخته شده است
  • reCaptcha در صفحه ورود و بازنشانی رمز عبور
  • گزینه های تنظیمات سفارشی برای روشن/خاموش RTL، رنگ اصلی، نوار کناری، طرح بندی
  • تنظیمات رنگ تم، طرح‌بندی شفاف، و طرح‌بندی تیره در زیر سفارشی‌سازی تم
  • امنیت تایید ایمیل در ثبت نام کاربر
  • شرکت می تواند درخواست طرح را ارسال کند و مدیر می تواند درخواست طرح را بپذیرد یا رد کند (درگاه پرداخت دستی)
  • جلوگیری از سستی و کوتاهی
  • ادغام زوم
  • یکپارچه سازی تلگرام
  • ادغام Twilio
  • ویژگی های محدود کردن IP
  • ارتقا تم و اضافه شدن صفحه فرود
  • در دسترس بودن به چندین زبان آن را به ابزاری در پلتفرم های جهانی تبدیل می کند
  • یک تجربه RTL کاربرپسند برای مشتریانی که از زبان‌های عربی، عبری و اردو استفاده می‌کنند
  • هر یک از پرداخت‌های طرح‌ها را می‌توان با استفاده از 10 درگاه پرداخت متنوع به نام‌های Stripe، PayPal، Paystack، Flutterwave، Razorpay، Paytm، Mollie، Skrill، Mercado Pago، CoinGate، Paymentwall انجام داد.
  • نصب آسان
  • ساخته شده با لاراول 9

 

  • ویژگی های برجسته HRMGo SaaS – HRM و ابزار حقوق و دستمزد

ایجاد برنامه و دریافت پرداخت – یک ویژگی ویژه SaaS :

با ورود به سیستم Super Admin، برنامه هایی را ایجاد کنید که برای مدل کسب و کار شما قابل اجرا باشد. قیمت و مدت زمان مناسب را برای طرح ایجاد شده انتخاب کنید. با استفاده از درگاه پرداخت Stripe و PayPal پرداخت را دریافت کنید. این طرح در صورت عدم تمدید پس از انقضای آن غیرفعال می شود.

داشبورد جامع :

با داشبورد جامع خود نمای کلی از کل کارکنان، بلیط ها و موجودی حساب را ارائه می دهد. دسترسی آسان به غایبان در یک سازمان به همراه فهرست مفصلی برای اطلاعیه ها و جلسات برنامه ریزی شده دارید. تقویم با نمای رویداد نگه‌داشتن برگه در جلسات مهم را آسان‌تر می‌کند.

مدیریت نیروی انسانی :

این ابزار به شما این امکان را می دهد که کاربران ایجاد کنید و نقش هایی را به آنها اختصاص دهید. شما می توانید مجوز هر کاربر را با محدود کردن مجوزهای آنها مدیریت کنید. شما همچنین می توانید مشخصات یک کارمند را از طریق گزینه های جستجو و فیلتر آسان جستجو کنید. در نهایت، می توانید آخرین ورود کارکنان خود را بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد فعالیت کارکنان یک تب داشته باشید.

بانک اطلاعات کارکنان :

این ویژگی باعث می‌شود یک شرکت راحت‌تر از اطلاعات شخصی، شرکتی و بانکی یک کارمند همراه با اسناد ضروری آنها نگهداری کند. کارمندان می توانند نمایه های خود را مشاهده و مدیریت کنند.

مدیریت حقوق و دستمزد :

پارامترهای حقوق و دستمزد

می‌توانید اجزای فیش حقوقی را با اضافه کردن کمک هزینه، کمیسیون، اضافه کاری و پرداخت‌های متفرقه و کسر مبلغ اشباع و وام ویرایش کنید. این منجر به تولید آسان فیش حقوقی ماهانه می شود.

فیش حقوقی

می توانید فیش حقوقی ماهانه تولید کنید و با کلیک های آسان پرداخت های انبوه را انجام دهید. همچنین می توانید وضعیت فیش حقوقی را با یک CTA آسان تغییر دهید. یک کارمند می تواند تفکیک اجزای حقوق خود را مشاهده کند.

مدیریت برگه زمانی :

جدول زمانی و حضور و غیاب

می‌توانید برگه‌های زمانی و حضور و غیاب را ایجاد، ویرایش و حذف کنید. با برگه حضور و غیاب به موقع، این ویژگی به شما این امکان را می دهد که یک دید کلی از اضافه کاری و مرخصی زودهنگام یک کارمند داشته باشید.

مدیریت را ترک کنید

شما می توانید داده های برگ ها را با ایجاد برگ های جدید حفظ کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بینش دقیقی از نوع مرخصی، دلیل و مدت زمان دریافت کنید. می‌توانید درخواست مرخصی را با کلیک‌های آسان تأیید یا رد کنید.

گزارش ها :

اگر نتیجه آن در گزارش ها قابل مشاهده نباشد، مدیریت به هدر خواهد رفت. شما می توانید گزارش مفصلی را در قالب نمودارهای درآمد/هزینه، حضور و غیاب ماهانه، مرخصی، صورتحساب، حقوق و دستمزد، و جدول زمانی دریافت کنید. می توانید گزارش ها را برای یک زمان خاص فیلتر و جستجو کنید. همچنین. گزارش دقیق دریافت کنید

ماژول حضور و غیاب: شرکت می تواند تاریخ و ماه را فیلتر کند :

اگر شما یک شرکت بزرگ هستید که تعداد زیادی کارمند برای شما کار می کنند، بررسی حضور و غیاب کارمندان خاص بسیار سخت و اتلاف وقت است. داشتن یک ساعت دقیق برای حضور چند کارمند در عرض چند ثانیه کار را با این ماژول آسان کرده است. یکی می تواند همان را با توجه به تاریخ و ماه فیلتر کند.

افزونه حضور و غیاب انبوه :

با کمک ماژول حضور و غیاب انبوه، افزودن و به‌روزرسانی دستی زمان‌بندی ساعت ورود و خروج یک کارمند و بیش از یک کارمند به راحتی انجام می‌شود.

ماژول چت :

ارتباط مستقیم یک جنبه مهم در هر کسب و کاری است. ماژول چت با دسترسی و استفاده آسان ارائه شده در HRMGo، به شما کمک می کند تا در تماس مستقیم و مداوم با زیردستان و مافوق باشید.

افزونه تعطیلات :

اطلاع از روزهای تعطیل برای هر یک از آنها یک عنصر ضروری برای هر کسب و کاری برای دستیابی به اهداف به موقع و برنامه ریزی برای تعطیلات است. برای هموارتر کردن این موضوع، مدیر و همچنین منابع انسانی می‌توانند هر یک از تعطیلات را ایجاد، به‌روزرسانی یا حذف کنند.

نسل بلیط :

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که با اختصاص اولویت، تاریخ پایان و توضیحات برای کارکنان خاص، بلیط تولید کنید.

مدیریت رویدادها و جلسات :

شما می توانید رویدادها و جلسات را با اختصاص نام و توضیحات آنها به آنها ایجاد کنید. شما گزینه ای برای انتخاب شعبه، بخش ها و کارمندان دریافت می کنید. رویداد با اختصاص تاریخ شروع و پایان به تقویم در تقویم نمایش داده می شود.

مدیریت مالی :

تحت این ویژگی، می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و موجودی حساب را مشاهده کنید. یک کاربر می تواند با اختصاص پرداخت کننده و گیرنده پرداخت به آن، سپرده ها و هزینه های جدیدی را ویرایش و ایجاد کند. از طریق تنظیمات سیستم امکان پذیر، مدیریت سپرده ها و امور مالی بسیار آسان می شود. علاوه بر این، انتقال وجه می تواند به راحتی از یک حساب به حساب دیگر تسهیل شود.

ردیابی عملکرد :

این به شما امکان می دهد با ایجاد، ویرایش و حذف شاخص های موجود، عملکرد کارکنان خود را ردیابی کنید. شما همچنین می توانید ارزیابی کارمند خود را با نگه داشتن برگه ای در مورد شایستگی های او مدیریت کنید. لیست ارزیابی خود را از طریق گزینه های فیلتر شعبه، بخش ها و تعیین مدیریت کنید. سیستم ردیابی به شما امکان می دهد پیشرفت اهداف موجود خود را بررسی کنید. همچنین می توانید با تنظیم پارامترهای زمانی اهداف جدیدی ایجاد کنید.

مدیریت آموزش :

آموزش کارکنان در سازمان های مدرن امری ضروری است. شما می توانید با تعیین هزینه، مدت زمان، آموزش و حالت آموزش برای هر کارمند، در مورد فعالیت های آموزشی یک تب داشته باشید. لیست مربیان خود را از طریق فهرست آسان نگه دارید.

قالب های ایمیل :

ویژگی قالب‌های ایمیل به کاربر این امکان را می‌دهد تا به جای ایجاد یک ایمیل کاملاً جدید، از بین طرح‌بندی‌های ایمیل از پیش تعریف‌شده و شخصی‌سازی شده انتخاب کند. علاوه بر این، این امر آمادگی، یکنواختی پیش‌نویس‌ها، قابلیت دسترسی و کاهش تلاش لازم برای پیش‌نویس مکرر یک ایمیل را فراهم می‌کند. این قالب ها را می توان با توجه به نیازهای مختلف ایجاد کرد.

یکپارچه سازی فضای ذخیره سازی ابری مانند Local، AWS و Wasabi :

ادغام فضای ذخیره سازی ابری مانند Local، AWS و Wasabi Protection در واقع اجباری است. این ویژگی Cloud Data Storage به کاربر در همین زمینه کمک می کند. فضای ذخیره سازی داخلی و خارجی داده ها را برای پشتیبان گیری و بایگانی، بازیابی بلایای طبیعی، پردازش داده های ابری و طبقه بندی ذخیره سازی بر اساس طیف وسیعی از الزامات هزینه ها، در دسترس بودن، عملکرد، بازیابی و مهاجرت تسهیل می کند. AWS و Wasabi ارائه دهندگان Cloud Data Storage احراز هویت شده شخص ثالث هستند که از داده ها در برابر هک محافظت می کنند و مقرون به صرفه هستند.

جلوگیری از سستی و کوتاهی :

دریافت اعلان‌های فوری فعالیت‌های این شرکت یکی از بی‌دردسرترین راه‌ها برای کنترل آن‌ها است. با کمک Slack Integration، می‌توانید از طریق کانال‌های خاص و زمانی که انجام می‌شوند، بینشی در مورد اقدامات اصلی کسب کنید. همچنین به شما کمک می کند تا پیام ها را برای تاریخ های آینده برنامه ریزی کنید. اصلاح اشتباهات نیز سنگین نیست.

ادغام زوم :

جلسات مجازی برای ما چیز جدیدی نیست. Zoom Integration بستری را فراهم می‌کند که در آن می‌توانید پس از دادن ورودی‌های جزئیات خواسته شده، یک جلسه بزرگ‌نمایی ایجاد کنید. مشتری، کاربر(ها)، زمان جلسه و مدت زمان، و پیوندی ایجاد می کند که از طریق آن افراد می توانند به جلسه بپیوندند. می توانید جلسات را به راحتی ایجاد، مشاهده، شروع و حذف کنید.همراه با آن، جلسه بزرگنمایی ایجاد شده با تقویم همگام سازی می شود که جزئیات جلسه و همچنین افرادی را که در چه زمانی به جلسه می پیوندند را نشان می دهد. این ویژگی همگام سازی تقویم به برنامه ریزی جلسات بر اساس آن کمک می کند.

یکپارچه سازی تلگرام :

پیام فوری و بی دردسر یکی از راه های مطلق برای هماهنگی و ارتباط با پروژه ها و فعالیت های پروژه ها است. با یکپارچه سازی تلگرام، می توانید از اقدامات انجام شده در مورد هر چیزی که به آن علاقه دارید اطلاع رسانی کنید. هماهنگ ماندن با کارهای انجام شده با این ویژگی راحت است.

ادغام Twilio :

یکپارچه سازی Twilio برای دریافت پیام های متنی کارهای انجام شده یک ویژگی بسیار کاربردی و راحت است. حتی زمانی که گوشی شما به اینترنت وصل نیست، می توانید یک پیام متنی فوری از فعالیت ها در شماره تلفن همراه ثبت شده دریافت کنید که یکی از مهم ترین مزایای Twilio Integration است.

چت کنید :

از طریق پورتال چت ما می توانید مکالمات مهمی را با کارمندان زیر یک سقف انجام دهید. پیام های مهم را با نهایت سهولت ارسال و دریافت کنید.

دارایی :

فهرست دارایی های خود را با ویرایش و حذف دارایی ها از لیست مدیریت کنید. شما می توانید دارایی های جدید را با اختصاص مدت زمان، توضیحات و مقادیر به آنها ایجاد کنید.

مدیریت اسناد :

هنگامی که تعداد زیادی کارمند زیر یک سقف دارید، حفظ اسناد مربوط به هر نقش برای کار آسان ضروری است. با افزودن فایل ها و انتخاب نقش ها می توانید اسناد جدیدی ایجاد کنید.

فعالیت های منابع انسانی :

این ویژگی جامع فعالیت های منابع انسانی را تسهیل می کند. حفظ سابقه ترفیعات، نقل و انتقالات، سفرهای کاری، پایان کار، اخطارها و سایر جنبه های مهم منابع انسانی آسان است.

ثابت :

شما می توانید بر اساس نیاز سازمان خود عناصری را به پارامترهای مختلف ثابت اضافه کنید. این امر سهولت در حقوق و دستمزد، جدول زمانی، منابع انسانی و مدیریت مالی را تسهیل می کند.

تنظیمات سیستم :

در تنظیمات سیستم، می‌توانید تنظیمات سایت، سیستم، شرکت و ایمیل خود را سفارشی کنید. با افزودن فایل های لوگو و ایجاد متن برای عنوان و پاورقی، تنظیمات سایت خود را سفارشی کنید. تنظیمات سفارشی شرکت و آدرس ایمیل را ایجاد کنید. با تنظیمات سیستم، می‌توانید ارزها و قالب‌های زمانی را اضافه کنید.

تنظیم محدود IP – برای کارمندان ساعت ورود و ساعت خارج از ساعت :

ویژگی‌های محدود کردن IP به سازمان اجازه می‌دهد تا مشخص کند کدام آدرس‌های IP برای ورود به حساب‌های خاص دسترسی دارند. آدرس های IP قبلاً در سمت مدیریت شرکت ثبت شده است که از ورود های جعلی جلوگیری می کند.

کوکی GDPR اضافه شد تا بازدید بعدی را آسان‌تر و مفیدتر کند :

کوکی GDPR یک کوکی احراز هویت است که به کاربران کمک می کند تا اطلاعات شخصی خود را در مرورگر برای ورود به سرویس آنلاین آتی تنها با اجازه خود ذخیره کنند. از آنجایی که فرآیند ورود اولیه حذف می شود و کاربر مستقیماً به صفحه فرود منتقل می شود، این باعث صرفه جویی در زمان می شود.

گالری تصاویر
اطلاعات فایل
  • سال انتشار : 2022
  • ورژن : 6.5
  • نیاز به اینترنت: دارد
  • فرمت : Zip
  • حجم فایل : MB 131 | مگابایت
  • پسورد: www.persianone.ir
باکس دانلود

آخرین نسخه نال شده | The latest version has been nulled

دانلود نسخه HRMGo SaaS V 6.5


آخرین نسخه اورجینال | The latest original version

 


آخرین نسخه نامشخص (اورجینال یا نال شده) | Uncertain latest version (original or nulled)

 

پسورد: www.persianone.ir
راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.persianone.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید. در ارسال دیدگاه به قوانین زیر توجه کنید.

  • دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید.
  • دیدگاه های فینگلیش تائید نمیشوند.
  • دیدگاه هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشند تائید نخواهند شد.
  • دیدگاه های دارای الفاظ رکیک یا توهین تائید نخواهند شد.
کانال تلگرامصفحه اینستاگرام